Käyttäjätunnus
Salasana
Muista minut
Etusivu » Oppimisen tuki » Käsityön opetuksen hyviä käytäntöjä » Käsityön opetuksen hyviä käytäntöjä – Materiaalit
1.1 Tervetuloa kurssille
2.1 Ennakkoluulottomuus
2.2 Oppilaskohtainen opetus
2.3 Työn suorittamiseen ei aikarajaa
2.4 Oppilas ohjeistaa avustaja auttaa
2.5 Prosessinomainen työskentelytapa
2.6 Materiaalien käyttö
2.7 Viisi E:tä
2.8 Taitojen kartoitus
2.9 Luovuus
2.10 Töiden muunneltavuus
2.11 Kokeilun mahdollisuus
2.12 Ongelmatehtävät
2.13 Kiitos työstä
3.1 Vuorovaikutteinen oppimisprosessi
3.2 Laaja-alaiset aihekokonaisuudet
3.3 Monimateriaalisuus
3.4 Arjenhallinta
4.1 Suunnitelman tekeminen
5.1 Työn vaiheistaminen
5.2 Dokumentointi
5.3 Oman käden jälki
6.1 Kokonaisvaltainen arviointi
6.2 Oppimista tukeva arviointi